من و دلنوشته هایم

خرید بک لینک

سلام ، نمیدونم اصلا کسی این نوشته هارو میخونه؟؟؟؟اینم مثل خیلی چیزا مهم نیست (:(اومدم که بگم چرا فکر میکنیم همه مثل خودمونن؟ چرا ؟ چرا؟یا حداقل من  چرا انقد معرفت خرج کنی و بعدش ...چرا همیشه فکر میکنن حق با خودشونه؟ و رسما به دلگرفتگی تو میخندن و درک نمیکننچطور میتونن انقد راحت بی اهمیت باشن؟چرا من نمیتونم مثل اونا شم ؟ نمیخوام بگم من خیلی خوبم ، اصلااما چطور انقد راحت دل میشکنن و میگذرن و عین خیالشونم نیست و تازه تو رو سرزنش میکنن :/ چرا اینطوری هستین؟چرا نمیتونین رفیق باشین اخه من و دلنوشته هایم...

ما را در سایت من و دلنوشته هایم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 10 دی 1401 ساعت: 21:02

صفحه بندی